21 juli 2019 tot 31 juli 2019
Burgh Haamstede

Lions North Sea Beach Camp 2019

Van zondag 21 juli 2019 tot en met woensdag 31 juli wordt het jeugdkamp 2019 in Zeeland georganiseerd. Er zullen ca. 30 kinderen van over de hele wereld naar Zeeland komen om daar 10 dagen de jeugduitwisseling mee te maken. De leeftijd van de deelnemers varieert van 17 jaar tot 20 jaar. Ze zullen worden ondergebracht in de mooie groep accommodatie “Hoeve de  Haayman” op de camping  “In den Boogerd” te Burg Haamstede.
 www.indeboogerd.nl/nl/groepsaccommodaties/hoeve-de-haayman-36-personen-1005.html

Van iedere Lionsclub in Zeeland wordt verwacht dat zij een dag verantwoordelijk is voor de invulling van het dagprogramma. Hiervoor zijn 5 of beter nog 6 Lions (en/of partners) per club nodig. Voor deze dagbesteding is budget beschikbaar vanuit de centrale middelen en komt dus niet uit de clubkas.

De algemene leiding voor de hele week zal op zich worden genomen door nog aan te melden  kinderen / jong volwassenen van onze leden. Van hun wordt verwacht de 10 dagen volledig aanwezig te zijn en de kinderen te begeleiden.

Een uitgelezen kans om kennis te maken met de jeugd uit diverse landen, vanuit de opleiding kan dit vallen onder de “Maatschappelijke Stage” en ze krijgen hiervoor een vergoeding voor plus een certificaat.

Lions Goes heeft aangegeven om invulling te geven aan de dagprogramma. De invulling van het dagprogramma staat vrij en daarom het verzoek aan de leden om mee te denken!

Het verzoek is dat alle leden het onderstaande formulier invullen en aangeven wat je kan betekenen voor dit jeugdkamp gedurende de 10 dagen of wil helpen met de invulling van de dagactiviteit.
De ingevulde formulieren kunnen 18 december bij de avondbijeenkomst Karel V of voor 20 december 2018 via de mail goes@lions.nl, worden ingeleverd.

De Jeugdcommissie